Mūsu mācību programma ir izveidota bērniem, kurus aizrauj tehnoloģiju pasaule. Nodarbībās skolēni veido spēles, mobilās lietotnes un mājas lapas, kā arī risina loģiku attīstošus uzdevumus un kontrolē robotus
Mūsu mācību programmas
Loģika un algoritmi
Mācību kurss pašiem jaunākajiem Learn IT skolēniem ar mērķi attīstīt bērnu loģisko un algoritmisko domāšanu, kā arī veicināt izpratni par digitālo drošību. Nodarbībās skolēni ar bloku palīdzību programmē vizuālās programmēšanas platformā Scratch Junior, kurā veido interaktīvus stāstus un animācijas. Papildu tam skolēni tiek iepazīstināti ar drošu un atbildīgu tehnoloģiju lietošanu. Uzdevumu veikšanai katram skolēnam tiek nodrošināta planšete.
Animācijas un spēles
Programmēšanas kurss skolēniem, kas attīsta bērnu loģisko domāšanu, problēmu risināšanu un radošumu. Mācību gada laikā skolēni programmē vizuālās programmēšanas platformā Scratch, kurā viņi secīgi savieno programmēšanas blokus, lai patstāvīgi izveidotu pirmās animācijas un spēles. Papildu tam skolēni apgūst elektronikas pamatelementus programmējot micro:bits mikrokontrolierus.
Mobilās lietotnes un mājas lapas
Nodarbības zinātkāriem skolēniem, kuri vēlas paplašināt savu redzesloku par daudzveidīgo IT pasauli. Pirmajā semestrī skolēni programmē savas mobilās lietotnes izplatītā programmēšanas valodā JavaScript, savukārt otrajā – veido personalizētas mājas lapas HTML un CSS valodās atbilstoši savām interesēm. Papildu tam skolēni apgūst programmēšanu ar micro:bits mikrokontrolieri un veido ar tiem sev nozīmīgus projektus.
Spēles ar JavaScript
Nodarbības skolēniem, kuriem ir interese par programmēšanu un vēlme apgūt koda rakstīšanu. Skolēni raksta programmas izplatītā programmēšanas valodā JavaScript, ar kuras palīdzību skolēni veido interaktīvus zīmējumus, animācijas un spēles. Mācību gada garumā skolēni apgūst JavaScript sintaksi, kā arī funkciju, ciklu, nosacījumu un mainīgo nozīmi programmā, to savstarpējo mijiedarbību un matemātiskās likumsakarības. Papildu tam skolēni programmē ar Arduino mikrokontrolieri, veidojot sev nozīmīgus projektus.
Elektronika un 3D druka
Nodarbības apķērīgiem un radošiem skolēniem, kuri vēlas uzzināt, kas slēpjas katrā ierīcē. Mācību gada laikā skolēni veido prototipus dažādām elektriskajām ķēdēm un ierīcēm ar plaši pazīstamu Arduino mikrokontrolieri. Papildu tam nodarbībās skolēni apgūst 3D modelēšanu, lai pilnveidotu sevis izveidoto Arduino projektu ar izdrukātām 3D detaļām. Nodarbību noslēgumā skolēni pielieto iegūtās zināšanas, lai radītu savus tehnoloģiju risinājumus.